Sevgili okurlar;
Kitap bana göre gayet eğlenceli, iyi ve maceralıydı. Kitabı 40 yaşına kadar herkes okuyabilir. Kitap çok sarıyor tavsiye ederim. Sıkılmadan okuyabilirsiniz. İlk 6 kitapta 2 arkadaşın şehirlerini korumak için çıktıkları yol anlatılıyor.