Puan vermedi·129 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Nisan 2024 15:59 Kitabın güzelliği hakkında tek bir cümle kuracağım: Aylin Balboa keşke arkadaşım olsan.
Tesadüf eseri okuduğum bir kitaptı iyi ki denk gelmiş ve okumuşum. Bir kadının ilişkisinin bitiminde yaşadığı ruh halini ve kendini toparlamasına kadar olan süreci anlatıyor yazar. Bu süreçte kendi içsel dünyasında hayata dair sorgulamalarını yaparken kendinizi onunla sohbet ederken buluyorsunuz adeta.