Puan vermedi·464 syf.··
2024 39. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 22 Nisan 2024 17:43
"Çığlıklarının hastasıyız, 17 Numara." Bu kitap aslında tam böyle katilli, hastalıklı zihinlerin kaleme dökülmesi. Evet, güzel bir kitaptı ama bazı yerler çok cringe'ti. Mesela alıp 1-2 günde bile bitirebilirdim ama benim okuyasım hiç gelmedi. Bazı yerlerde "of ben ne okuyorum ki," bile dedim. Sırf emeğe saygım olsun diye de okudum. Ona rağmen bence kurgu oldukça güzeldi. Cümleler olsun, betimlemeler olsun. Özellikle betimlemeler çok ayrıntılı ve özenliydi. Kitapta en sevdiğim şey bile diyebilirim. Sonu çok değişikti, diğer kitaplar gibi değildi. Yani spoiler vermeyim ama cidden kötü bir sondu. Benim puanım: 10/8
17 Numara - MatemFatma Şamata · Artemis Milenyum · 0986 okunma
·
2 +1'leme
·
1.395 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Merhaba. Bir şey sorabilir miyim? 17 numara matem'i siz kitap olarak mı okudunuz, yoksa pdf şeklindemi? Eğer pdf şeklinde okuduysanız bana da ulaşabilecegim bir yer söyler misiniz?