Puan vermedi·268 syf.··
2024 35. kitabı
Herkese Merhaba. Sen Bunu Okuduğunda Ben Ölmüş olacağım kitabının yorumuyla yeniden karşınızdayım. Kitabımız, 15 yaşında bir genç kızın maruz kaldığı zorbalıklar nedeniyle intihar etmeye karar vermesi üzerine bir siteye kaydolmasını ve kalan son günlerini nasıl geçirdiğini anlatıyor. Öncelikle kitabın adını çokca duymuş fakat bir türlü alıp okuyamamıştım. Geçenlerde bir fuardan alınca artık okumanın zamanı geldi diye düşündüm ve okudum. Fakat benim için biraz hayal kırıklığı ile sonuçlanan bir okuma oldu.Açıkcası benim beklentilerim biraz yüksekti ve kitap bunu karşılayamadı. Verdiği mesaj ve içerik açısından kitabın bir problemi yok fakat bu kitabın bir sonu yok arkadaşlar. Yani ne oldu ana karakterimiz öldü mü ölmedi mi anlayamadım ben açıkcası. Ayrıca kitapta çok fazla şey eksikti. Sözde gençlerin zorbalığa maruz kalmalarından yola çıkan bir kitap okuyoruz ama bu sorun çözülmüyor ya da bunun için bir şey yapılmıyor. Ebeveynler deseniz onlar ayrı bir dert. Çocuk anlaşılmadığını düşünüyor ki bence gerçekten haklı. Çocuğu sadece koruma çalışıyorlar anlamaya çalışmıyorlar asla. Başka bir sorunda şu ki: Ana karakterimizin başına gelenler yetmezmiş gibi bir de daha da üzülelim diye birkaç karakter dahil edilmiş kitaba.Ve o karakterlerin de sonu yok. Yani yazarcım çok afedersin ama sen bu kitabı niye yazdın ki. Mesajı olsun diye yola çıkılan kitabın böyle bir sonu olur mu yani. Çok özür dileyerek şunu da söylüyorum ki bence bu kitap okunma kaygısıyla yazılmış bir kitap ve maalesef kötü bir sonuç ortaya çıkmış. Sonuç olarak ben bu kitabı sevemedim arkadaşlar evet üzüldüm,ağladım ama olmamışlık hissinden de kurtulamadım. Dolayısıyla kitaba herhangi bir puan vermiyorum. Okumak sizin takdirinize kalmış. Buraya kadar okuduysanız teşekkür ederim. Kitapla kalın,hoşça kalın...
Sen Bunu Okuduğunda Ben Ölmüş OlacağımJulie Anne Peters · Go! Kitap · 20161,957 okunma
·
52 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.