Kitap mükemmeldi. Bitince ağlamıştım. Okuyalı baya oldu ama etkisi hala içimde. Engelli insanlarımızın da normal düşünebildiği her şeyin farkında olduğu ama bedenlerini kendi istekleriyle hareket ettiremedikleri üzerine bir kitaptı. Farklı bir varlıklarmış gibi tepkilerde bulunmayalım. Lütfen her canlıya normal davranalım.