·572 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Eylül 2017 01:11 Kitap ilk satırdan itibaren sizi alıp 1400 li yıllara götürüyor. Herşey masal tadında ama bir o kadar da gerçekçi. Tek kelimeyle mükemmel bir yapıt.Victor Hugo yu okumamış olan varsa büyük bir kayıp demektir, muhakkak bir eserinden başlamalı.