·464 syf.····Okunma: 25 Nisan 2024 12:55 Yazarın okuduğum 4.kitabı ve hepsi birbirinden güzel. Her kitabında bir yara var. Sizi alıp götürüyor okurken. Dil akıcı, kalem nefis. Tabi çevirmenlerimizi de tebrik etmek lazım. Duyguyu çok güzel dile getirdikleri için.
Takıntılı bir anne tarafından çocuk istismarına maruz kalan zavallı Lilly'nin hikayesine şahit oluyoruz bu romanda. Albino olarak doğan Lilly kusurlu gibi görünse de aslında tam tersi kusursuz bir tene sahip. Ama canavar ruhlu annesi bunu şeytan işi olduğunu düşünerek kızını tavan arasına kapatıyor. Bu duruma engel olmayan bir de baba var aslında çok seviyor kızını??? nasıl sevgiyse bu. 8 yaşına kadar tavan arasında yaşayan Lilly'yi annesi babadan habersiz sirke satıyor. Ve zavallı Lilly'nin tavan arasındaki hayatı son bulup sirk hayatı başlıyor. Yüreğinizi delip geçen korkunç olaylara şahit olacaksınız okurken.
Her kitap mutlaka bir olaydan esinlenerek ortaya çıkar. Üzülerek soruyorum "İnsan niye bu kadar kötü???":(((
Roman severlere tavsiye edilir.
Keyifli okumalar.