Yazarın diğer kitaplarını okuduğum için bunu da alıp okumak istedim. Bence diğer kitaplarına göre zayıf kalmış bu eser. Kitabın içinde sıklıkla ifade edildiği gibi kitap yayıncının talebi ile yazılmış ve belli bir sayfa sayısına ulaşabilsin diye de sündürülmüş. Kitap yazarın tarzına uygun olarak kısa kısa ve net ifadelerle yazılmış yazarın duygu dünyasına, yaşamına, anılarına ilişkin kısımlardan oluşuyor. Bu kısımlardan çok azı ilgimi çekti.