·205 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Nisan 2024 19:44 Bu kitap için inceleme yazmasam olmazdı.Size içeriği hakkında bilgi vermeyeceğim çünkü içselleştirerek okumalısınız. Kendinizi yerine koyarak sanki siz yaşıyormuşcasına okursanız siz de her satırında ağlayarak ilerlersiniz. Ağladıkça hayır bu bir roman gerçek değil kendine gel diyorum . Etkisi üzerimden nasıl geçeçek bilmiyorum ? Duygusal bir insan olarak şuan ıslak gözlerle etrafıma bakıyorum . Hayat nasıl bu kadar acımasız olabilir ve bir insan nasıl bu kadar güçlü durabilir diye düşünüyorum .
Fugui yaşamını anlatan bu kitapta yaşadığı o kadar olumsuzluklara rağmen hayata tutunup yaşamayı başarıyor. Dramatize edilmiş hayat öyküsünü sanki siz yaşıyor gibi okuyorsunuz. Zenginlikten fakirliğe değişen hayatı zor olsa da tutunacak dalları da tek tek yok oluyordu Fugui'nin ama en sonda amacına tek başına ulaşıyor. Akıcı , etkileyici bir anlatımda bir çırpıda okunan bu kitabı nasıl unutacağım ?
Yaşamın her şeyi kapsaması gibi Yaşamak da hayatı olduğu gibi kucaklar .Doğumları ve ölümleri ,mutsuzlukları ve umutlarıyla...