Kızıl veba hastalığının nasıl yayıldığını hikayeleştirerek öyle güzel anlatmış ki benim için muhteşem bir kitap oldu. Başlarda hayatlarının çok güzel gittiği sonrasında bir hastalık ile nasıl yerle bir olduğunu, insanların her şeyi unuttuğunu, veba sonrasında cahilleştiğini, matematiğin bile ne demek olduğunu bilmediği ve insanlığın nasıl yok olduğunu distopik bir şekilde anlatan bayıldığım bir roman oldu. Tek seferde zevkle okuyabilirsiniz.