Meh.Geri dönüp baktığımda çok da akılda kalıcı bir yanı yok.(SPOILER)Agustuslara katıldığında pek ilgimi çekmemişti ama Ragnarın gelmesi kitabın gidişatını tersine çevirdi.Her Ragnar bölümünde font değişimi heyecanlandırıyor.Kötü bir kitap değil sadece ben sevemedim okunur güzel bir devam kitabı.