Puan vermedi·52 syf.····Okunma: 28 Nisan 2024 17:27 Bu kitapta Paul Lafargue aylaklığı, tembelliği övmekten çok insanların yaşamaya vakit ayırması gerektiğini savunuyor. kapitalist düzenin dayattığı çalışma dürtüsüne bir eleştiri getiriyor. Fazla çalışmanın insanı yıprattığı, çocukların çalışmasının adaletsizliğini kadınların ve işçilerin insanlık dışı yaşantılarını konu alıyor. Bir solukta okunacak kitap olduğunu nitelendirmek isterim. “Asıl iş çok çalışmak değil, keyif alarak çalışmakta.” O yüzden keyifli okumalar dilerim.