Güzeldi. Kitabın yorumlarında güzel ve çirkin masalı uyarlamasını olduğunu ilk gördüğümde hemen okumam lazım demiştim. Modern bir kurgu ile masalı güzel uyarlamış yazar.. isim benzerlikleri, eşyalarla ilgili ufak ayrıntılar hoşuma gitti.
İçinde beğenmediğim kısımlar olsa da genel hatlarıyla kitabı sevdim. Eğlendirdi ve sıkmadı o nedenle hiç eleştiriyle falan uğraşmayacağım :)