24 saat olmadan bitirdiğim sürükleyici kitaplardan biri Kitabı almamın tek nedeni taşıdığı ismin bende özel bir yeri olmasıydı; alırken kitap hakkında iyi ya da kötü bir fikrim yoktu. Fakat şu an herkese rahatlıkla tavsiye edebileceğim bir kitap konumunda! Ve hatta şiddetle tavsiye ediyorum!
Birazda konudan bahsedecek olursak Pizzacıda çalışan bir kzın psikopat biri tarafından sahte adres verilerek kaçırılması. Bu süreçte kızın ailesi de dahil herkes onun öldüğünü ve nehre atıldığını sanarken aslında o bodrum kata hapsedilmiş acı içinde yaşamaya çalışıyordu...
Neyse ki güzel sonlulardan