Bu kitabı instagramdan birinin önerisiyle aldım. Kitabın konusu Londra'nın sular altında kalmasıyla birlikte doğum yapan bir annenin bebeği sayesinde hayata nasıl tutunduğunu anlatıyor. Bir annenin iç dünyasını apaçık görüyorsunuz. Hayata tutunma sebebi bebeği. Eser sade, akıcı bir şekilde ilerliyor. Eser de karakterlerin harf şeklinde isimlendirilmesi bence dikkat çekici. Gün içinde rahatlıkla okunabilir türden.
Sondan Sonra eserinde kitaba başlarken şu cümle dikkatimi çekti alıntı yapılmış kitabın ilk sayfasında:
''Başlangıç dediğimiz şey çoğu zaman sondur ve sona ulaşmak bir başlangıç yapmaktır. Son, başladığımız yerdir.'' Her türlü felakete duruma rağmen hayatta kalmaya ayakta durmaya bir şeyler için yaşamaya devam ediyoruz kitapta da olduğu gibi hep bir derinlikler de filizlenen bir umudumuz var. Güzel bir başlangıç olmuş ve sonunda ne demek istediğini anlıyorsunuz.
İyi okumalar dilerim