Puan vermedi·198 syf.····Okunma: 02 Mayıs 2024 12:01 İlk kez okuduğum yazar Süleyman Çobanoğlu'nun "ana dilimiz" Türkçeyi odağına alarak yazdığı denemelerden oluşan eser adında da yer aldığı üzere Kök ve Ekin başlıklı iki bölümden oluşmakta.
Birinci bölüm nispeten daha çok bilgi içeren yapıdayken, ikinci bölüm duygu ve düşüncelere daha fazla yer veriyor deneme türüne kanımca uygun olarak.
Okurken zaman zaman geçmişe gideceğinizi ve ufkunuzun da açılacağını tahmin ediyorum. Keyifli okumalar.