- Güzel bir yemek yemeden iyi düşünebilen, sevebilen ya da iyi bir uyku çekebilen kimseyi tanımadım. - der ünlü yazar Virginia WOOLF…
Güzel bir yemek yediğimiz zaman ister istemez mutlu oluyoruz.Mutluluğa giden yol mideden geçer denir bence doğru
@netflixturkiye platformunda @ciaosamin “Tuz, Yağ, Asit, Isı” belgeselinde bize yemek yapma macerasındaki doğru bileşimlerin yolculuğunu anlatıyor.Belgeselde en dikkatimi çeken bölüm “Tuz” bölümü olmuştu.
Mehmet Karaca mağazasından alışveriş yaptığımda belgeselin kitabına denk geldim ve çok mutlu oldum.Kitap içeriğindeki çizimler ve görsellik harika.En kısa sürede okuyup görüşlerimi de sizlerle paylaşmak istiyorum.Yaptığımız yemeklere daha da lezzet katmak neden olmasın
Güzel yemeklerin yendiği, büyük sofraların kurulduğu ve nice güzelliklerin paylaşıldığı zamanlarımızın artması dileklerimle…
Tuz Yağ Asit IsıSamin Nosrat