8/10
·368 syf.··
Beğendi
·
2024 4. kitabı
öncelikle kitabı bitirmek üzereyken olayların ne kadar oldu bittiye getirilmesine çok sinirlendim. Kitabın sonu bir dizinin aniden final olması gerekiyor gibi hızlandırılmıştı. Bütün olaylar bütün arkadaşlıklar okuyucuya veda etmeden ayrıldılar kitap bence çok eksik bitti ve sam watsonun iç dünyasına ,duygularına daha fazla girmek isterdim çok üstü kapalı şekilde her şeyden bahsedildi. Kitap da sonuca varacak arkadaşlıkların oturması samin kendini bulması bence okuyucuya eksik ve üstten aktarıldı. İç dünyasına daha fazla girip psikolog görüşmelerinin bize kısadan yansıtılması bence kitabın en büyük eksikliğiydi.Her şey tamamdı kitap çok güzel ilerliyordu kişiler karakterler bize çok güzel anlatıldı yaşanılan olaylar samin yaşadıkları ,tatlılıkları aslında onun gerçek bir balarısı olduğunu gösteriyordu ,başetmek zorunda kaldığı her şey gerçekten çok zordu. Olaylar toparlanıp psikologla terapisine gelindiğinde her şey yerli yerine oturacak ve kitabı dört dörtlük yapacak sahneler olduğunu düşünüyordum ama çok eksik kaldı bence kendini sorgulama evresini daha açıkça sorgular şekilde bize yansıtmalılardı ,terapi bölümleri kısa tutulup verdiği karar bize çok hızlı bir şekilde bahsedildi .o kadar onunla vakit geçirmiş biz olarak bize daha yakın bir şekilde sorgulamasını ve ne yapacağını biraz daha bahsetmesini isterdik.Ama kitap gerçekten çok güzeldi yeni bir bakış açısı ve kendini açıklama zorunda olan insalara bir cevap olarak olmuş .Çok eğlenceli ve keyifliydi kitap devamı olmasını isterdim çünkü bizi hayatının içine aldı sam .bu da bize kendisini bağımlı yaptı. Gerçekten beklediğim gibiydi kitap ama biraz altında kaldı tabi ki anlattığım nedenlerden dolayı ama böyle bir kitap okumak gerçekten bu kaliteyle yazılıp yayımlamak gurur verici .çok güzel şeyler okudum uzun zamandır okumak istediğim ve istanbulda bir fuarda karşılaştığım sonra merak ettiğim kitabı okuyup bitirdim bu da çok güzel bir duygu .Yazarada böyle bir kitap yazıp insanların görünürlüğünü arttırdığı için teşekkür ederim .Kitabın içindeki o çarpıcı cümleler son sayfasında ağlamama neden oldu. kendini arayışta olan bir çocuğun tatlı ,hüzin,yürek burkan hikayesi.bu türde okuduğum ilk eserdi.
BalarısıCraig Silvey · Martı Yayınları · 084 okunma
·
81 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.