Eğer kurmaca yazmakla gerçekten ilgileniyorsan teknik/taktik olarak çok şey var. Benim için biraz can sıkıcıydı çünkü tam anlamıyla bir büyübozumu. Yazarın okura düşündürmek istediği şeyleri nasıl verdiği, sordurmak istediği sorular için ne yaptığı gibi pek çok şey var. Okurken alınan hazzı baltalar mı acaba diye yarıda bırakmayı da düşündüm. Sırf kitaplara bir de yazar açısından bakmış olurum diye tamamladım.