Günaydın, tünaydın, iyi akşamlar ya da iyi geceler...
Bu kitabı biraz uzun sürdü bitirmem, ama sonunda bitirebildim.
Kitap çok güzeldi, diğeri 9.2 falansa puan olarak, bu 9.5 gibiydi.
!SPOİLER!
.
.
.
.
ALLAH'IN BELASI AYZER
Ya arkadaşlar biliyordum ben bu salağın bize ihanet edeceğini, yeminlen ilk kitaptan beri biliyordum. Salak salak salaakkk!! Off! Ama varya, 3. cilt Lilith falan ef-sa-ne olacak! Daren'i çok sevdim, ama 3. ciltte sövebilirim. Belli olmuyor sağı solu.
Novacım, üzülme, dağ kaya taş gibi arkandayım!
Şimdi 2.5'u okumam lazım. Öptüm! (Ayzer, Allah belanı versin!! İyi ki Amon'u öldürmüş bizim Novacık!!!)
Krallar ve SoytarılarıN. G. Kabal