·347 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Mayıs 2024 17:48 kitabı severek okudum. kolay okunan bir kitap olduğu için sıkılmadım. Atea 'ya üzüldüm. Salak bir adam korkularından dolayı öldürdü. hurafeler ve sırların arasında kayboldun. kimse adaleti sağlayamadı. yer yer kızdım ve üzüldüm. tavsiye ederim.