Son günlerde sıkça paylaşılan kişisel gelişim kitaplarından " Rezonans Kanunu" ile karşınızdayım. Sayfalarda sıkça paylaşılması merakımı daha çok arttırdı. Öncelikle dilinin yalın ve herkese hitap eder olması artı puanla başlamama sebep oldu. Kitap aslında bildiğimiz fakat uygulamadığımız bir çok şeyi anlatıyor bize. Kendimizi bildik bileli büyüklerimizin bizlere yaptığı birçok nasihati içinde barındırıyor. Mesela " iyi düşün, iyi olsun. Kötü kötüyü çeker" deyimlerini bilimsel olgulara oturtarak bize ulaştırmışlar. Aslında düşüncelerimizin hayatımızı nasıl etkilediği ve çekim yasasının nasıl işlediğini bize anlatıyor. Pozitif ya da negatif hangi çekim içinde yer almak istiyorsanız orası sizin bağlantı ve ilerleme noktanız oluyor. Beyin ve kalp ortak titreşimi yakalayıp bunu evrene iletirse imkansız denen şeyin ortadan kalktığını bize gösteriyor.
Benim de tecrübe ettiğim bir durum aslında. Atanmayı çok isteyen biri olarak yıllarca bunun mücadelesini verdim. Bu mücadelemin içinde sadece inanmışlığımın ve özgüvenimin eksik olduğunu hissettim. Sınavlara hazırlanırken her gece ve her sabah kendimi masa başında çalışan bir memur olarak imgeledim. "Ben atandım" olumlamalarıyla, uyudum ve uyandım. Kalbim ve beynim inandı önce. Sonra da bunu etrafıma inandırdım. "Kırk yaşında memur olunur mu ? " sorularına benim rezonans kanunum ile cevap verdim Ha bu arada gardını düşüren insanlardan uzak durmak gerekiyor. Sana inanan insanlar olmalı etrafında. Kitaba dönecek olursak güzel bir motivasyon kitabı herkese öneriyorum.