Merhabalar,uzak doğu kitaplarına bir türlü içim ısınmıyor.
Çok yalın geldi bana okur ve kitaplar hakkında söylediklerine de çok katılamıyorum alıntları paylaştım tabi ama alıntı metinden ayrırarak paylaşılıyor ya illa sevmem çok beğenmem gerekmiyor alıntı paylaşmak için.
Biraz fazla uzatılmış, fantastik sever olarak zayıf kaldığını düşünüyorum.Ebedi olarakta hafif geldi bana bu kişisel bir tercih tabi seveni çok olabilir.
Gece Yarısı Kütüphanesi havası aldım kitaptan onuda çok beğenememiştim. Bana çok yalın gelmişti. Bir derinlik yok gibi geldi bana hikayeyenin içine girememiştim bunda da hikayenin hep dışında kaldım okudum sadece.
Herkese tasviye ederim kesinlikle okuyun.
Beğeneni çok olacaktır ama benim gibi düşünen de çok olacaktır.
Keyifli okumalar dilerim, saygılarımla.