Anı zamanı;
Şimdi bir arkadaşım bu platformda tanıştığı ve konuştuğu biri tarafından (bu arada yaklaşık 2 senedir tanışıyorlar) engellendiğini ama sebebini hiç anlamadığını söyledi. Ben de git sor bu kadar merak ettiysen dedim. Dkdkfkfkfkfkf sordu, okuduğu kitaplar yüzündenmiş. Arkadaşlar şunu bi anlayalım: isteyen istediği kitabı okur, ve kimseye hesap vermek zorunda da değil. Bunun için birini engellemek ise bana göre çok çocukça ve maalesef karakter gelişimini tamamlayamamış bireylerin vereceği bir karar. Karşı taraf o kitabı okuyor ya da beğeniyor diye engellenir mi Allah aşkına. Şaka mısınız siz? Ortada kavga yok, tartışma yok. Sana ne ne okuduğundan. Arkadaşıma kurtulduğu için bir gofret ısmarladım az önce. 😂
1000Kitap
·
2.514 Gösterim
6 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ezikçe ama başka alt nedeni de vardır,daha zeki olduğunu farketmiştir vs vs..
Bükreben
Gönderi Sahibi
Kimin daha zeki olduğunu zannetmiştir, kendisinin mi? 😂
Benim gerçek hayatta bi arkadaşım çok ‘boş’ kitap okuyorum diye benimle görüşmeyi kesmişti kdkdk
Bükreben
Gönderi Sahibi
@kedyreads hoşgeldin aramıza. 🫂 🍫
Çok saçma bir şeyi bu ya dkdkdkdk arkadaşım çok sevdiğim ve ona önerdiğim çoğu kitapta bir şey bulur eleştirir biz arkadaşlığımız bitirelim mi şimdi dkdkkdkd Bu nasıl bir düşünce tarzıdır ya Rabbim? Bir kitap için değer mi ya
Bükreben
Gönderi Sahibi
Hayır yani sana ne. Bak dalgana sen dimi? 😂😂 yok ya güzel bir turnusol bence direkt ayrılsın böyleleri hayatımızdan.
Böyle zihniyetler hala var mı 😂
Bükreben
Gönderi Sahibi
Gerilim Okur 😂😂😂 sinirim bozuldu. Ahmetler de dark romance okuyabilir. 😅