Puan vermedi·84 syf.··
2017 186. kitabı
Bulgakov un sadece bir kitabını okudum ve o gayet normal(ruslar me kadar normal olabilirse) ve güzeldi. Ama bu kitap,gerçekten seytanlikla dolu. Kafam allak bullak oldu,aradım taradım sonra bu kitabın hangi kitaba benzediğini buldum.Dava'ya. Bizim Kafka 'nın Dava'sina benziyor. Ortada ne olduğu belirsiz şeyler var ve baş karakter debelenip duruyor,olacak şey belli de,belkide iki yazar da pişman olmasınlar diye karakterlerini bu kadar uğraştırıyor.
ŞeytaniMihail Bulgakov · Encore Yayınları · 20141,578 okunma
·
16 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.