·144 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Mayıs 2024 09:47 Geçtiğimiz günlerde vefat eden usta yazarın anısına okuduğum bu kitapta yazarın edebi diline bir kez daha hayran oldum. Kitap oldukça sade ve anlaşılır bir dilde yazılmış. Merak uyandıran bir konusu var. Sabahattin Ali'nin eserlerine benziyor. Tek olumsuzluk tarafı yeterince tatmin edici bir finalinin olmaması diyebilirim.