·335 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Mayıs 2024 18:18 Kitabi çoook severek okudum. tek solukta okudum. Sonunu okumadan elimden bırakamadım. Savaşın ne kadar kötü olduğunu düşündüm. O zaman acı çekenlerin şimdi Filistin'e yaptıklarını görmek de bir o kadar üzücü.Mutlaka okuyun. Bu yazarın beğenmediğim kitabi yok. Tek kitabı kaldı.Yarın da ona başlayacağım.