10/10
·335 syf.··
Beğendi
·
2024 43. kitabı
·
24 saatte okudu
·
Okunma: 10 Mayıs 2024 18:18
Kitabi çoook severek okudum. tek solukta okudum. Sonunu okumadan elimden bırakamadım. Savaşın ne kadar kötü olduğunu düşündüm. O zaman acı çekenlerin şimdi Filistin'e yaptıklarını görmek de bir o kadar üzücü.Mutlaka okuyun. Bu yazarın beğenmediğim kitabi yok. Tek kitabı kaldı.Yarın da ona başlayacağım.
Paris'ten ÇiçeklerleSarah Jio · Pena Yayınları · 20184,795 okunma
·
62 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.