10/10
·462 syf.··
2024 14. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 11 Mayıs 2024 17:13
saka mi??? ben ne okudum?? soluksuz bitirdim kitabi resmen cok cok iyiydi. ilk kitaptan cok daha iyiydi. ve scarlett’i tella’dan daha cok sevdigimi dusunuyodum ama bu kitapta dusuncem tamamen degisti sogudum baya scarlett’dan.AYRICA legend’in kimligi aciga cikti ve bu beni sok etti. aslinda simdi dusununce tahmin edilebilir geldi ama ben pek ihtimal vermemistim zort… ve galiba dante’ye cok asigim… I WANT HIM. ilk baslarda vale’yi hic sevmemistim ama sonradan onu da cok sevdim onun icin uzuldum biraz uzumlu kekim benim :(( hemen son kitaba baslicam!!
LegendStephanie Garber · Dex Yayınları · 20191,331 okunma
·
118 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.