Kitabı bir çırpıda okudum ve okurken oturduğum yerde bir tünel açılmış da hızla gidiyomuşum gibi hissettim. İnsanın başını döndüren etkileyici bir kitap. Yazarın ilk okuduğum ve en sevdiğim kitabı. Okuyacak olanlara önce diğer kitaplardan yazarın diline aşina olup sonra bu kitaba geçmelerini tavsiye edebilirim. Daha az sarsıcı olacaktır.