Puan vermedi·517 syf.····Okunma: 14 Mayıs 2024 15:59 Efsane. Tek kelimeyle özetleyecek olsam kesinlikle böyle ifade ederdim. Akıcılık konusunda bir endişeniz olmasın. Çünkü dili fazlasıyla anlaşılır ve çok güzel. Martin'e gelince nasıl da kırdı kalbimi. Her kelimesi birer birer içime işledi. Aşkı uğruna katlandığı şeyler inanılmaz üzücüydü. Ruth gibi birine değse sorun değildi de böyle biri için çektikleri sinirlerime dokundu. Kimsenin güvenmediği genç adam, işler değişince insanların nasıl ikiyüzlü olabileceklerini çok güzel gösterdi. Ne olursa olsun bu güçlü adamın hikayesini çok sevdim.
Siz okumak için ne bekliyorsunuz? :)