Puan vermedi·68 syf.··
2024 51. kitabı
Kitabı daha yeni okudum,başlarda çok güzeldi,Zweig’in kalemini her zaman sevmişimdir.Ama bu kitap için çok güzel şeyler söyleyemem ne yazık ki.Başlarda güzel gidiyordu,18 yaşlarında bir çocuğun yetişkinliğe geçişini anlatıyor.Çokta güzel bir dille anlatılıyordu,ama sonlara doğru 13 yaşında bir kızla tanışıyor ve aşık oluyor resmen.Adam 18-19,kız 12-13….. bu kadar söyliyim.Fazl spoi vermek istemiyorum ama yani bir süre Zweig okuyacağımı sanmıyorum hayal kırıklığına uğradım.Dediğim gibi kitap aslında güzel ilerliyordu.Okumak isteyenler olursa iyi okumalar.Ama ben şahsen rahatsız oldum:)
KızılStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202237bin okunma
·
216 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
knk o zamanın insanı ne bilsin pedofiliyi
V
Gönderi Sahibi
Ama kötüydü dhzejxoejxlwl
V
Gönderi Sahibi
Kitabın başlarındaki bir diyaloğu ilgimi çekmişti.O nedenle okudum,inceleme fırsatım olmadı öncesinden
V
Gönderi Sahibi
Bir kitaba lgbt,pedofili içerikler koymak tamamen yazarın hatasıdır.Eğer çok istiyorsanız kitapta bununla ilgili bir uyarı bulunması lazım.Bu şekilde sanki çok normalmiş gibi okuyucuya sunmak tamamen saçmalık.