Herkesin bazı günleri kötü günü olabilir ve annemi istiyorum diye ağlayabilir. Küçük fındığında böyle bir günüydü. Sabah okula hazırlanırken o haylaz tavşan Fındığı dinlemedi ve yavaş hazırlandı. Belki tavşanın bugün okula gidesi yoktu. Tek sorun kitabın ismi abi. Orijinali I Forgot to Say I Love You. Neden bunu Yaramaz Fındık dersin ki... Oysaki Fındık yaramazlık bile yapmıyor. Fındık hatta üzüldüğü için ağlıyor bile. Çirkin bir kitap başlığı olmuş. Ama çocuklara uygun. Duygularını anlatmak konusunda destekleyici bir hikaye olmuş. İçimdeki çocuk Fındığı çok sevdi ama başlığı çeviren, çevirmeni hiç sevmedi. Yaramaz Fındık ne ya????