Puan vermedi·176 syf.··
2024 14. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 17 Mayıs 2024 17:56
Elhamdülillah okudum. Şunu belirtmeliyim ki, #okudumbitti demeyeceğim bir eser.. Zira iki defa okudum. İlkinde öğrenciydim henüz küçüktüm, buna rağmen okurken çok ağladığım ve çok beğendiğim bir eserdi. Ama kütüphaneden almıştım kitabı. Bu sefer kendi kitaplığımdan alıp çizerek, göz yaşı dökerek, üzerinde uzunca düşünerek okumayı nasip etti Rabbim.. İçeriğini anlatmama gerek yok zaten. Malumunuz Kur'an-ı Kerim'de dahi 'ahsenül kıssa' diye geçer Hz. Yusufun hikayesi.. Okurken kimi zaman kuyuya düştüm hz Yusuf ile. Kimi zaman bir çölde Züleyha gibi başıma geleceklerden habersiz gökyüzündeki yıldızlar ile kumların söyleşilerine katıldım alfabesiz, harfsiz, sessiz kelamlarla.. Kimi zaman hz Yakupla beraber ağladım, göz yaşı döktüm.. Gözümü dökercesine.. Kimi zaman 10 kardeş ile birlikte tevbeyi, pişmanlığı yaşadım.. Neyse lafı uzatıp da gözü, gönlü ve kelamı yormayayım.. Güzeldi.. Halâ.. geçen yıllara rağmen halâ güzeldi..
Aşkın Meali 1 - Hz. Yusuf ile ZüleyhaSinan Yağmur · Kapı Yayınları · 20163,291 okunma
·
42 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.