Sevgili Dost, Neden okuyorsun❓️
Okur Muhabbetleri
·
11,7bin Gösterim
94 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
“İki günü eşit olan ziyandadır.”hadisi gereği ziyanda olmamak, ziyan olmamak için. Zira okumak insanı fark etmese de hep değiştirir, dönüştürür, niyeti neyse ona yaklaştırır..🌸
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
Muhteşem 👏
Dışarıdaki sahtelik çok yorduğu için... İnsanlardan yoruldum, kitaplara sığındım 🖤📚
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
Haklı bir neden...
Beynimdeki iç savaşı bastırmak , diş sıkma problemimi kitap okurken biraz olsun azaltabilmek ,insanlardan kaçmak vs…
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
Öyle haklı nedenler ki...
Yalnızlığın en iyi ilacıdır, kitap okumak.
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
Kesinlikle...
İnsanlardan uzaklasabıldıgım tek yer kıtaplar da ondan 😊💐🌹
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
Haklı bir neden 😊👏