Mikail Balcı
@Ogretmen_Okur · 2yıl
Takip Et
Sevgili Dost
,
Neden
okuyorsun❓️
Okur Muhabbetleri
236 beğeni
·
11,7bin Gösterim
94 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Saliha Seylek
“İki günü eşit olan ziyandadır.”hadisi gereği ziyanda olmamak, ziyan olmamak için. Zira okumak insanı fark etmese de hep değiştirir, dönüştürür, niyeti neyse ona yaklaştırır..🌸
10
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
Muhteşem 👏
3
Gizle
Münevver
Dışarıdaki sahtelik çok yorduğu için... İnsanlardan yoruldum, kitaplara sığındım 🖤📚
12
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
Haklı bir neden...
3
Gizle
A.A.Y.
Beynimdeki iç savaşı bastırmak , diş sıkma problemimi kitap okurken biraz olsun azaltabilmek ,insanlardan kaçmak vs…
7
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
Öyle haklı nedenler ki...
1
Gizle
esra
Yalnızlığın en iyi ilacıdır, kitap okumak.
6
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
Kesinlikle...
1
Gizle
Ömür hanım
İnsanlardan uzaklasabıldıgım tek yer kıtaplar da ondan 😊💐🌹
2
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
Haklı bir neden 😊👏
2
Gizle
İleri