Son derece minnoş ve tatlı bir kitaptı. Ege'nin bir kasabasında yaz hikayesi gibi hissettiğim tatlı bir Kalben'nin hikayesiydi. Gayet beğendim resimleri içeriği gayet hoşuma gitti. İçimdeki çocuk bunu sevdi. Çocuklardan ziyade masallar yetişkinlerin birbirleriyle konuşma biçimi bence ve bu onlardan biri. Tebessüm ne kadar kıymetli içimizi ısıtan gülümseme :). Sevin ve sevilin ya bu hayatta egodan hırstan öfkeden daha önemli şeyler var gerçekten sevgi gibi. Sevince zaten tüm kötü şeyler yok olup gidiyor.