Yazarın okuduğum ilk kitabıydı ve bildiğim kadarıyla yazarın ilk romani ve gayet başarılı buldum. Mizahla beslenmiş bir aile trajedisi. Bu kitabı okurken Tanpınar'ın "aile cehennemi "kavramını açıkça görüyoruz. Kopamaz bağlarla bağlanmış bir aile ve herkesin bir birinden sakladığı onlarca sır. Tavsiye ederim keyifli okumalar ...