·211 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Mayıs 2024 17:09 Kitabı beğendim fakaaat bu bir çocuk kitabı değil en azından 12 yaş ve üzerinin okumasını uygun buluyorum. Yetişkinler için de eğlenceli bir mola tadında. Yazarın anlatımını, hayal gücünü sevdim. Montague Amca'nın Dehşet Hikayeleri kitabına benzettim.Tabi bu cadılar üzerine :) Sonrasında yazarın diğer kitaplarını da okumayı düşünüyorum