Ahmet Ümit kendi hayatını anlatıyor.
Ne kadar yarı otobiyografik bir roman denilsede ben cinayet hariç kalan kısmın gerçek olduğunu düşünüyorum.
Genelde ideoloji taşıyan kitaplardan nefret ederim. Ancak bu romanı polisiye olmasından dolayı okudum.
Klasik Ahmet Ümit üslubu ile Rusya'da işlenen biraz cinayetin arkasındaki gerçekleri okuyoruz.