·134 syf.····Okunma: 23 Mayıs 2024 19:10 Açıkçası beğenmedim. Sait'in kaleminin benlik olmadığını öğrenmiş oldum. Kitabı okurken evet gerçekten bir erkeğin elinden çıkmış bir kitao diye düşündüm sürekli. Bu kadar erkek ağzından çıktığı belli olan hikayeler bana fazla geldi. Bana bir şeyler kattı mı bilmiyorum. Arada yazdığı bazı lafları hoşuma gitti. Belki sadece anlamaya derinliğim yetmedi, bilmiyorum.