5/10
·134 syf.··
2024 5. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 23 Mayıs 2024 19:10
Açıkçası beğenmedim. Sait'in kaleminin benlik olmadığını öğrenmiş oldum. Kitabı okurken evet gerçekten bir erkeğin elinden çıkmış bir kitao diye düşündüm sürekli. Bu kadar erkek ağzından çıktığı belli olan hikayeler bana fazla geldi. Bana bir şeyler kattı mı bilmiyorum. Arada yazdığı bazı lafları hoşuma gitti. Belki sadece anlamaya derinliğim yetmedi, bilmiyorum.
Son KuşlarSait Faik Abasıyanık · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 201917,1bin okunma
·
47 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
derinliginle ilgili hicbi kuskuya gerek yok kardesim erkek errrkektir. seni hüso rahmo gürpıno okumaya davet ediyorum
Zeynep Sıla
Gönderi Sahibi
listemde var kendisi tsk ederim davetin icin 🙏🙏🙏
sait faikin abasi yanigi iste ne bekliyon
Zeynep Sıla
Gönderi Sahibi
PAISNSWNSSNEEÖÖW