MUTLAKA ALIN OKUYUN " DEĞER BİR ESER "
10/10
·305 syf.··
Beğendi
·
2024 11. kitabı
·
29 günde okudu
·
Okunma: 24 Mayıs 2024 10:12
Bu divanı almama sebep Mehmed Sıdkî Efendi'nin " .... eksik değil " adlı gazelini tevafuken görüp okumam oldu.Tüm samimiyetimle derim ki beklentimin çok çok üzerinde çıktı.Uzun zamandır hem okoyup hemde siz değerli 1000kitap dostlarımla paylaştım. Sözü çok da uzatmadan şunu diyeyim. Özellikle divan edebiyatı konusuna ilgisi ve muhabbeti olanların mutlaka almasını,okumasını ve kitaplığında yer vermesini ısrarla tavsiye ve teklif ederim. Daha güzel eserleri size göstermek, paylaşmak ümidi ve dileğiyle... Sevgiyle kalın..
Sıdki DivanıProf. Dr. Abdullah Eren · Altınpost Yayınları · 20141 okunma
··
70 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.