·416 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Mayıs 2024 13:31 Kitap beni öyle içine aldı ki bırakmak istemedim elimden.. Dili akıcı ve yalındı. Bazen, bazı şeyleri hayal ettiğimiz hayat için geride bırakmak gerektiği o kadar güzel bir duygu ile anlatılmış ki, kayboluyorsunuz. Tavsiyemdir okunmalı.