8/10
·275 syf.··
Beğendi
·
2024 6. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 24 Mayıs 2024 14:26
"Hayat budur işte.Hep giden birileri olur.Ne yürek unutur ne özlemler ölür.Bunlar sevgimizde yaşamaya devam eder .Ama birileri, zamanı geldiğinde gitmek zorundadır." Biraz ara vererek okumak zorunda kalsam da çok güzel bir kitaptı.Üçüncü kitaba başlamayı heyecanla bekliyorum.Okumak isteyenlere keyifli okumalar.
1K
Güneşi UyandıralımJosé Mauro de Vasconcelos · Can Yayınları · 202342,9bin okunma
·
37 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.