Ara Nağme Yazarın kitaplarına üst üste iyi sardım. Önce tanışma kitabım Anarşık, ardından Aynalı ve Kapalıçarşı derken bu yazarın üst üste okuduğum 4. kitabı. Çok keyifli hikayeler var. Kapalıçarşı kitabını okuduktan sonra bu kitabı okuduğuma sevindim. Bir de... #satınalmasahiplen #terketme