·284 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Mayıs 2024 16:23 Bir komedyenin kendi anısını anlattığı bir kitap ama ben okudukça sıkıldım. İlk başlarda biraz sardı ama anlatım tarzı stresli bir yerde çalışan birini sarabilecek bir şey değil. Baş ucu kitabı yada uzun yolculuk yaparken okunabilir ama haricinde başlı başına vakit kaybı bir kitap.