·384 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Mart 2024 22:08 Kitap çok iyi başladı. Tüm o duygusal fırtınaları fazlasıyla hissettim ve bayıldım. Lara istemediği şekilde Aden ile halkına ihanet etmiş olur. Bunun beraberinde babasının tüm kötülüklerini duyup kendi iç muhasebesinde boğulurken, Aden'in tutsak düştüğü haberiyle tekrar ayağa kalkar ve aşık olduğu adamı kurtarmaya, hain olarak görülse de haklını kurtarmak için babasını öldürmeye dair planlar yapmaya başlar. Planları arasında kurtardığı kız kardeşleri de yer alır ve zorlu bir mücadele başlar.
Oldukça keyifli, olaylı ve duyguları zorlayan bir kitaptı. Lara'nın suçluluk duygusu, Aden'e karşı güçlü aşkı ve halkına karşı o mahcup halini okumak, ona sarılma isteği uyandırdı. Güçlü duruşu ile hayranlık uyandırıcıydı. Kitabın sonunda beklediğimden çok az tatmin yaşadım; çünkü yeterli değildi, daha fazlasını hak etmiştik. Ama yine de hiç yoktan iyidir, diyebilirim. Ve kesinlikle bu seriyi öneririm.