Elbette daha kısa sürede bitirebilirdim fakat imkanlar dahilinde bu kadar vakitte okuyabildim. Kitap çokça güzeldi. Son olarak kitabı birkaç kez okumaya çalışmış ama bir türlü okuyamamış ve şimdi okuyunca daha bir zevkle beğenmiş olarak "Her kitabın bir vakti vardır."