Kitabı beğendim. İnsan nedir'in cevabı için toyluk ve tecrübeyi karşılaştırıp konuşturarak cevaplamış yazar. Yaşı geçkin beyefendinin bu kadar çok makineleşmeyi savunması beni onun ile aynı düşüncelerden biraz uzaklaştırdı. Genç beyefendinin ise daha dolu dolu cevaplar vermemesi diyalogları çetrefilleştiremeden uzaklaştırdı. Yine de dediğim gibi beğendim. Okunulabilir.