𝐀𝐝𝐢𝐥 𝐛𝐢𝐫 𝐲𝐚𝐫𝐠ı𝐥𝐚𝐦𝐚, 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐞𝐭 𝐢𝐬𝐭𝐢𝐲𝐨𝐫𝐮𝐳 🙏 Refah'ta insanlık cayır cayır yanıyor 🥺🔥⛺ "BU DEHŞET SONA ERMELİ " ‼️ #soykırım yapılıyor #dünyanın kanını donduran saldırı #çocuklar ve bebekler diri diri yanarak can veriyor
··3 alıntı·
1 +1'leme
·
13bin Gösterim
10 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Gizemli okur
Gönderi Sahibi
Saldırıyı neden yaptınız? ‼️ Netanyahu: Stratejik bir hata oldu. İki üst düzey Hamas üyesini hedef almıştık. Yanlışlıkla çoluğu çocuğu cayır cayır yaktık. Pardon.. 🔥 Utanmadan.. "Saldırıda İsrail, kendini iki üst düzey Hamas üyesinin hedef alındığını söyleyerek savunuyor." İçler acısı.. Esefle kınıyoruz.
Gizemli okur
Gönderi Sahibi
Haluk Levent'in Filistin için yükselttiği sesi, aynı şekilde diğer sanatçılarımızdan - tanınmış kişilerden- de bekliyoruz. 🌸🕊️ instagram.com/reel/C7KNlpQt0p...
Gizemli okur
Gönderi Sahibi
Ne kadar doğru bilmiyorum. Ülke olarak Avrupa gibi aslında bizim de İsrail'i desteklediğimiz söyleniyor. Nasıl yani? dediğimizde.. Senin ülken Filistin'in yanında yer alsaydı eğer; ülkendeki tüm raflardan İsrail ürünlerini boşaltır, toplatırdı. Sonra İstanbul ve Çanakkale boğazlarından İsrail ticaret gemilerini geçirmezdi. Ama geçiriyor. Şimdi sorarım ülke olarak nasıl Filistin'in yanındasın? Sözde Filistin'in yanında olduğunu söylüyorsun. Ama arka planda İsrail'i destekliyorsun.Siyaset gerçekleri gizleme sanatıdır, deniliyor. Bu konular çok hassas mevzular. Ne doğru ne yanlış tam olarak bilmiyoruz. Etrafta bir sürü söylenti var. 🕊️🙇
Allah belalarını versin. Batınında, israilinde yanında olan herkesinde. Filistin bu durumda bile özgür olabiliyor fakat bizler elimiz ayağımız tuttuğu halde namaz kılmıyoruz. YUH bizlere. Bide Allah Peygamber diyip geçiniyoruz.
Asıl Müslümanlarının karşı çıkması gerekiyor ama biride yuh demiyor
Reklam
Bi yeter diyende çıkmaz mı yaaa. Ben artık sessiz kalamam. YETER YETER YETERRRRR!!!!
Gizemli okur
Gönderi Sahibi
ABD, KATLİYAMA RAĞMEN İsRAİL'İN YANINDA ‼️🥺