Ne kadar doğru bilmiyorum. Ülke olarak Avrupa gibi aslında bizim de İsrail'i desteklediğimiz söyleniyor.
Nasıl yani? dediğimizde..
Senin ülken Filistin'in yanında yer alsaydı eğer; ülkendeki tüm raflardan İsrail ürünlerini boşaltır, toplatırdı. Sonra İstanbul ve Çanakkale boğazlarından İsrail ticaret gemilerini geçirmezdi. Ama geçiriyor.
Şimdi sorarım ülke olarak nasıl Filistin'in yanındasın?
Sözde Filistin'in yanında olduğunu söylüyorsun. Ama arka planda İsrail'i destekliyorsun.Siyaset gerçekleri gizleme sanatıdır, deniliyor.
Bu konular çok hassas mevzular. Ne doğru ne yanlış tam olarak bilmiyoruz.
Etrafta bir sürü söylenti var.
🕊️🙇