10/10
·768 syf.··
Beğendi
·
2024 46. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 23 Mayıs 2024 15:02
Ben ilk kez okurken mahkum oldum… Derinden, içimde hep olan ama ulaşamadığım bir yerden kendime ve kelimelere mahkum edildim. Beyaz leke evet kurgusal bir kitap olsa da aslında hep o korktuğumuz gerçeği gün yüzüne sermiş, sanırım ben bu gerçekliğin altında kalıp olayları okurken sindiremedim. Karakterlerin gücü ve acısı özellikle bu ikisine dikkat çekmek istiyorum çünkü gücü ve acıyı ilk kez bu kadar yan yana görüp daha fazlasını istedim. Hiç bilmediğim bir yerde karanlıktan doğan bir aydınlığı değil, karanlığın içinde aydınlık olmadan da yaşamanın nasıl bir his olduğunu öğrendim. Sol elimin kıymetini, varlığımın bilincini ve masumiyetin aslında sadece benim tercihim olduğunu keşfettim. Kitabın konusu zaten arka kapak kısmında yazıyor ama sadece karakterleri anlatıp tavsiye edip bırakacağım bir kitap değil bu , size sunacağı gerçekliği okumanızı, hissettirdikleri duygular içinde kendinizi bulmanızı çok isterim.
Beyaz LekeAslı Arslan · İndigo Kitap · 20246,2bin okunma
·
159 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.