Bir gün bir derviş başına gelen bir halden dolayı üzülmüş otururken, hocası dervişin bu halini görür ve şöyle der: -Yok ol! Yok olanın ayağına taş değmez… Varlığını terk edip yok olana gam oku isabet etmez…
Hayat ve İnsan
·1 alıntı·
52 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.